10 skvelých typov obchodných stretnutí

Ak chcete spustiť lepšie stretnutia, dve z najužitočnejších otázok, ktoré môžete položiť, sú:

  1. „Potrebujeme stretnutie?“
  2. „Je to ten správny druhstretnutia na dosiahnutie toho, čo potrebujeme?“

Odpoveď na prvú otázku závisí od vášho tímu a kultúry. (Nie je dosť jasné? Pozrite sa na to a toto ). Ak chcete odpovedať na druhú otázku, je dôležité rozvíjať porozumenie vašich možností.
Rôzne typy stretnutí si vyžadujú rôzne rozhovory a prinášajú rôzne výsledky. Zistil som, že väčšina vodcov môže pomenovať iba tri alebo štyri typy stretnutí; dosť obmedzená paleta.komunita.jpg

Kadence stretnutia

Kadence stretnutia udržať organizáciu na ceste. Zosúladia tímy, udržiavajú hybnosť a povrchové učenie. Toto sú najbežnejšie stretnutia a najpravdepodobnejšie budú zdrojom nespokojnosti.
Vysokokvalitné organizácie venujú veľkú pozornosť pri navrhovaní kadenčných stretnutí, ktoré slúžia ako bohaté príležitosti na budovanie dôvery, zvyšovanie angažovanosti tímu a riadenie strategického impulzu.
Kadence stretnutia majú prospech z predvídateľnosti. Typy zahŕňajú:

  1. Stretnutia
    tímu Kadencie Týždenné stretnutia, stretnutia, atď., Ktoré tímy používajú na kontrolu postupu práce a udržiavanie všetkých pripojených.
  2. Kontroly pokroku
    Projekty a programy, do ktorých sú zapojení ľudia z mnohých tímov, sa používajú na vylepšenie plánov a vytvorenie dôvery.
  3. Jednorazové
    stretnutia Pravidelné stretnutia dvoch ľudí, často manažéra / zamestnanca, slúžili na súkromnú diskusiu o výkone práce a poskytovaní vzájomnej podpory.
  4. Akčné recenzie
    Retrospektívy, po preskúmaní akcií atď., Sa používajú na učenie sa z minulosti a čerpajú príležitosti na experimentovanie vpred, čo vedie k neustálemu vzdelávaniu a zlepšovaniu
  5. Riadenie zasadnutia kadencie Zasadnutia
    rady a pod., Používané na preskúmanie strategického pokroku a na zabezpečenie právneho dohľadu.zasedačka.jpg

Katalyzátorové stretnutia

Katalyzátorové stretnutia sa zameriavajú na úspešnú zmenu. Tímy ich neprevádzajú každý deň; toto sú zvláštne príležitosti.
Nemôžete okrídliť katalyzátorové stretnutie. Každý z nich využíva aspekty ľudskej psychológie a vynaliezavosti, ktoré nevykonávame v našich každodenných snahách. Ak chcete odomknúť najlepšie myslenie dostupné v skupine, existujú techniky, ktoré sa môžu naučiť a kroky, ktoré treba nasledovať. 
Katalyzátorové stretnutia si vyžadujú prax a správny proces. Typy zahŕňajú:

  1. Nápady generovania
    nápadov Vrátane brainstormingu a kreatívnych stretnutí, ktoré sú určené na preskúmanie možností.
  2. Plánovacie stretnutia
    Používa sa na zmenu čiastkového plánu na kompletnejší plán.
  3. Workshopy
    Workshopy investujú značnú časť času do tvorby vysokohodnotného pracovného produktu, ako je napríklad strategický plán alebo stručný dizajn.
  4. Stretnutia pri riešení problémov
    Slúžia na pochopenie problému, vyhodnotenie možností a výber prístupu, všetko v jednej relácii.
  5. Rozhodovacie stretnutia
    používajú na oficiálne rozhodovanie medzi niekoľkými vopred určenými možnosťami.