Máte webovú stránku, na ktorej potrebujete zvýšiť návštevnosť? Potrebujete napísať článok o Vašej službe, či Vami predávanom produkte a zvýšiť tak záujem verejnosti?

Zvýšiť záujem verejnosti nie je také jednoduché ako sa na prvý pohľad zdá. Výborne Vám v tom môže pomôcť opywriter – človek, ktorý Vám napíše zaujímavý, pútavý, alebo reklamný článok, ktorý sa dostane do povedomia ľudí.
Dáte si inzerát, že hľadáte copywritera. Prihlási sa Vám niekoľko desiatok potenciálnych uchádzačov. Vybrať si medzi nimi nebude jednoduché, ale dá sa to.

psaní

1.     Záujem
Dobrý copywriter sa bude zaujímať o Váš produkt, službu, alebo web stránku. Bude sa veľa pýtať. Ak chcete predať svoju službu budete mu musieť o nej niečo povedať. Copywriter je človek, ktorý sa živý písaním. Nemôžete od neho chcieť aby napísal článok o parketových podlahách keď o nich nič nevie.

2.     Skúška
Zadajte copywriterovi  skúšobnú tému. Dajte mu potrebné informácie, dohodnite sa s ním na termíne dodania a počkajte si na skúšobný článok. Takto budete najlepšie vedieť ako pracuje a ako píše. Zistíte či sa dá na neho spoľahnúť ohľadom termínov, či Vám vyhovuje jeho štýl písania,… a hlavne, či ovláda gramatiku.

3.     Štýl písania
Na jednu tému sa dajú vytvoriť desiatky článkov. Každý copywriter má ten svoj, ale v záujme dobrej spolupráce sa prispôsobí Vašim požiadavkám. Ak si ale myslíte, že článok z jeho pera je úplne iný ako ste si predstavovali zverte prácu radšej niekomu inému.

kancelář

4.     Recenzie, odporúčania
Dobrý copywriter už nejaké články isto napísal a zverejnil. Požiadajte ho aby Vám poslal ukážky svojich prác, prípadne sa poobzerajte po jeho referenciách.
Ak ste netrafili na nováčika v tejto oblasti, nelámte nad ním palicu. Možno má v sebe obrovský potenciál a môže Vás veľmi milo prekvapiť.
Copywriteri sú ľudia, ktorí vedia pracovať s informáciami. Poznajú „čarovné frázy“ , ktoré môžu Váš produkt, alebo službu dostať do popredia záujmu. Ak chcete aby sa o Vás hovorilo viac určite si vyberte aj tento druh reklamy.